Powered by Blogger.
RSS

Budinca de portocale (Good Food)

   Eu sunt un fan declarat al prajiturilor cu portocale, sunt asa aromate si gustoase...Reteta am luat-o din Good Food si am respectat-o intocmai. Prima oara cand am facut-o am cam dublat cantitatile si am pus portocala si 2 limes, insa cred ca e mai reusita respectand cantitatile prezentate in revista.

   Ingrediente:
- coaja de la o portocala mare;
- 100 ml suc de portocala;
- 50 gr. unt;
- 200 gr. zahar;
- 70 gr. faina;
- 3 oua;
-250 ml lapte;
  Untul moale il amestecam cu zaharul si coaja de portocala si mixam pana rezulta o crema omogena. adaugam galbenusurile, laptele si faina si amestecam din nou.Intre timp, punem ceva apa la fiert (cam 500 ml)
  Separat, batem albusurile spuma tare si incorporam primul amestec. Punem aluatul (care este ca o crema mai lichida) intr-o tava unsa cu unt, intr-o tava mai mare punem apa fiarta, iar in centrul tavii mari, asezam vasul cu budinca. Dam la cuptor pentru 30-40 de minute (pana se rumeneste pe deasupra).

  Pofta mare!!:)
P.S. Poate fi facuta cu orice fel de citrice!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment