Powered by Blogger.
RSS

Cozonac cu migdale

 Desi in imagine sunt doi cozonaci, m-am exprimat corect in titlu, deoarece ingredientele sunt pentru un cozonac dar eu am folosit doua tavi de chec, una mai mica ca alta, motiv pentru care au iesit doi.
 Buuun.. gata cu povestile nemuritoare, sa trecem la ingrediente si mod de preparare.

       Ingrediente pentru aluat:
 - 600 gr faina;
   - 5 linguri de zahar
   - o ceasca cu lapte cald
   -150 ml ulei
   - 2 oua + 2 galbenusuri
   - un cub de grojdie (25 de gr)
   - esenta de vanilie

     Ingrediente pentru amestecul de migdale:
  - 50 de gr unt topit
  - 120 gr migdale
  - 100 gr zahar brun

   Cernem faina, facem o gaura in centrul ei si punem: plamadeala (drojdia inmuiata in putin lapte caldut si o lingura de zahar), ouale + galbenusurile, esenta si zaharul. Incepem sa framantam, adaugand laptele cald care a mai ramas, iar mai apoi laptele. Si framantam..si framantam..pana aluatul face basici:).
 Lasam aluatul acoperit timp de 30 de minute, apoi facem bile (de marimea unui ou, sau poate chiar mai mici), le trecem prin unt topit si apoi prin migdalele macinate impreuna cu zaharul, apoi le asezam in tava.
  Dupa ce am terminat de asezat toale bilutele, le lasam sa mai cresca putin in tava(cca 20 de minute), apoi bagam tava, repectiv tavile in cazul meu, la cuptor. Sincer, nu m-am uitat la ceas, dar cred ca au stat aproximativ 30 de minute:p


    Pofta mare!!!

                   

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

zxzx said...

aiaiaia

Post a Comment