Powered by Blogger.
RSS

Fursecuri fragede


  Hello people! La multi ani pe anul asta! 
 Cum nu am mai postat de mult, m-am gandit ca n-ar strica sa trec in revista fursecurile pe care le-am incropit ieri si care azi.. sunt doar o amintire placuta:))Imi era tare tare pofta de o portie de fursecuri bune si am tras cu ochiul pe ici pe colo, am gasit o reteta atragatoare pe site-ul Laurei Adamache, am modificat-o putin si ce a iesit..chiar merita sa vedeti si voi.


Ingrediente:
- 320 gr faina
- 175 gr unt
- 250 gr ricotta
- 50 gr zahar brun
- zahar pudra
- esenta de lamaie
- un plic de praf de copt








   Taiem untul cubulete si il adaugam in faina impreuna cu restul ingredientelor, amestecam pana se omogenizeaza. Punem aluatul la frigider pentru aproximativ 30 de minute.
 Scoatem aluatul, il modelam in palme si il punem in tava tapetata cu ulei pentru cca 15 minute..pana se rumenesc usor, apoi scotem fursecurile, le tavalim prin zahar pudra si le asezam frumos pe platou,sau direct in stomac..dupa preferinte:))
  Asa arata la final..mi-au iesit cam 90 de fursecuri..dar 30 de fusecuri fusese deja compromise cand am facut poza :p
  Pofta mare!!








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment