Powered by Blogger.
RSS

Jurnal de dieta

A venit timpul (iar?!!) sa tin dieta, chiar acum cand mi-am facut blog-ul..:)) nu de alta, dar pentru mine, Craciun + sesiune = minim 5 kilograme.
Ca sa am cat de cat o continuitate in a posta retete, o sa mai postez zilele astea ce am mai strans prin calculator si ( pentru cei care imi sunt colegi de suferinta, o sa postez si retete de dieta, daca sunteti interesati, bineinteles).
Azi mi-am facut o mancarica delicioasa de vitel. Am preparat-o din 1 ceapa mica, 250 gr de carne de vitel, 2 linguri de ulei, 1 morcov, jumatate de ardei gras rosu si condimente dupa gust. Am tocat ceapa si am pus-o la calit 1 minut in ulei si 2 linguri de apa, am pus apoi carnea si morcovul si am turnat apa cat sa cuprinda carnea. Am tot completat cu apa pana s-a fiert bine carnea, am adaugat ardeiul tocat foarte marunt si am mai lasat pe foc inca 10 min ( apa trebuie sa scada complet). Sincer, a iesit foarte buna, spre surprinderea mea (mergeam pe principiul ca tot ce este "de dieta" e fara gust)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Larisa said...

Ador mâncarea cu carne de vițel... Yumm, yumm! Cred că a fost genială!

Post a Comment