Powered by Blogger.
RSS

Orez cu pui si porumb

Genial!! Nu obisnuiesc sa combin carnea cu orez,cartofi,paste fiindca au multe calorii impreuna. Dar mancarea asta.. Am mancat doua portii si tot cu gandul la ea am ramas. Neaparat trebuie incercata.
Ingrediente:
- o cana de orez
- 4 cani de apa
- 400 gr piept de pui
- o cutie mica de porumb
- 1 morcov
- o ceapa
- 75 ml ulei
- condimente dupa gust


Tocam ceapa si dam pe razatoare morcovul. Le punem la calit cu 25 ml ulei, sare si putina apa, dupa care adaugam orezul si restul de apa.
Separat, punem la prajit pieptul taiat bucati mici, impreuna cu condimentele ( eu am pus chilli, muuuuult chilli, boia dulce, sare si piper). Cand s-a fiert orezul,adaugam pieptul de pui si porumbul(eu am pus si 2 linguri amestec de legume pus pe iarna). Lasam inca 1 minut pe foc sa se intrepatrunda aromele si... Servim!
Orezul meu a iesi al naibii de iute, dar incredibil de delicios!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment