Powered by Blogger.
RSS

Pancakes-clatite americane

Chiar daca americanii le mananca la micul-dejun, eu le-am facut la cina.. Fara nici cel mai mic regret!:)) Sunt extra pufoase, mie sincer mi-au placut tare mult si va invit sa le incercati si voi.


Ingrediente pentru 5 clatite medii
- 125 gr faina
- 50 gr zahar
- 1 ou
- 5 gr praf de copt
- 2 gr bicarbonat de sodiu
- 25 ml otet
- 180 ml lapte
- 30 gr unt topit
- un vf de cutit de sare
Buunn!! Amestecam intr-un vas laptele cu otetul si il lasam deoparte 5 minute, pana se face ca si un iaurt ( nu aveam idee ca otetul inchega laptele, e interesant)
Separat amestecam faina, praful de copt,bicarbonatul,sarea,zaharul. Topim untul, il amestecam cu oul si cu laptele si apoi turnam compozitia peste faina. Amestecam pana se omogenizeaza perfect, apoi luam cate un polonic de aluat si il punem intr-o tigaie incinsa cu putin ulei. Le coacem pe ambele parti.
Eu le-am lasat putin la racit, am pudrat zahar, le-am stropit cu putin topping de capsuni si le-am servit cu inghetata..yummm!
Pofta buna!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment