Powered by Blogger.
RSS

Briose cu alune

 Desi sunt la dieta, nu m-am putut abtine sa nu inventez o reteta de briose. Sunt cele mai pufoase briose care le-am mancat pana acum. Chiar daca nu au cine stie ce ingrediente, sunt foarte gustoase, am primit laude serioase :D

Pentru 12 briose am folosit:
- 280 gr faina
- 160 gr zahar
-150 ml lapte cald
- 150 gr unt topit
- 36 de alune (cate 3 pe fiecare briosa)
- 3 bucati de rahat turcesc
- 2 oua (pe care nu le-am pozat)
- esenta de vanilie si portocala
- 1 plic de praf de copt

Topim untul, il amestecam cu zaharul si ouale, pana la omogenizare, dupa care turnam faina in ploaie(amestecata cu praful de copt), alternativ cu laptele. Punem esentele si rahatul :)
 Umplem 1/3 din fiecare hartiuta cu aluat si punem cate trei alune pe fiecare.
Bagam tava la cuptor (cuptorul incalzit in prealabil) timp de 18-20 de minute.
Si dupa 20 de minute..PAM PAM!
 Pofta buna!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment