Powered by Blogger.
RSS

Ciocolata de casa

Un dulce cu care nu ai cum sa dai niciodata gres este ciocolata de casa. Imi place ca se prepara usor, rapid si o poti combina cu ce vrei(sau o poti lasa simpla). Pentru o portie maare de cioco avem nevoie
de:
-500 gr. lapte praf
-250 gr. zahar
-200 ml apa
-200 gr unt
-50   gr cacao
-o lingurita esenta de rom
Punem intr-o cratita cu fund dublu, sau la bain-marie apa impreuna cu zaharul si o lasam pe foc 15 minute, pana se topeste complet zaharul si compozitia devine ca un sirop. Luam cratita de pe foc si adaugam untul, amestecam pana se topeste in intregime si turnam laptele praf(amestecam energic)
Se poate turna toata cacaoa+nuci prajite, migdale sau alte cele. Eu am pastrat putina ciocolata alba, in restul compozitiei am pus cacaoa, am asezat-o intr-un vas, am turnat ciocolata alba pe deasupra si am decorat-o cu fulgi de migdale.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment