Powered by Blogger.
RSS

Pulpe de pui in vas roman

Am primit mai demult de la o prietena acest minunat vas roman. A stat el vreo 4 ani pitit intr-o cutie pana m-am gandit..gata! azi il inaugurez! Buna idee am avut, sincer! Mancarea preparata in acest vas este clar diferita fata de cele preparate tot in cuptor dar in alte vase, are un gust unic, deosebit.
Inainte sa gatim in vas trebuie sa il tinem o ora in apa rece. Acestea fiind spuse, putem sa ne apucam de bucatarit!

Eu am facut patru portii de papa din:
- 4 pulpe de pui;
- 1/2 ardei rosu;
- 1/2 ardei verde;
- o ceapa micuta;
- 3 catei de usturoi;
- 4 cartofiori;
- 2 morcovi
Condimentam intr-un vas pulpele si apoi taiem morcovii, usturoiul, ardeii si cartofii felii si ceapa o maruntim.
Ungem vasul cu margarina, asezam pulpele cu legumele in vas ( un rand de pulpe, unul de legume, iar unul de pulpe si iar unul de legume). Aruncam pe ici colo cate un cubulet de margarina si turnam o cescuta de apa si bagam la cuptor (cuptorul neincalzit in prealabil) timp de 50-60 de minute.
Dupa 50-60 de minute scoatem de la cuptor delicioasa si sanatoasa mancarica.
Pofta mare!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment