Powered by Blogger.
RSS

Pizza cu trei feluri de branza

Pizza mea preferata este quatro formaggi si am incercat sa fac una acasa, doar ca am avut doar trei feluri de branza. Diferenta intre o pizza cu patru feluri de branza si trei feluri, sincer este insesizabila. Pentru pizza mea am folosit:

Pentru blat:
- 250 gr faina;
- o lingurita de untura;
- 1/2 lingurita de zahar;
- 1/2 lingurita de sare;
- 1/2 cub de drojdie (sau jumatate de plic de drojdie)
- 125 ml apa calda
- un ou
Punem drojdia in apa calda si amestecam pana se topeste integral drojdia. Separat punem faina intr-un bol, facem o gaura la mijloc unde punem oul,sarea, zaharul, untura si apoi apa cu drojdia si ne apucam de framantat. Facem o bila din aluat, presaram putina faina deasupra si o punem la dospit (acoperita cu un prosop curat) la cald timp de 40 de minute.
Scoatem aluatul dupa 40 de minute si il intindem pe masa tapetata cu faina. Asezam aluatul in tava unsa si tapetata cu faina.

Am pus pe aluat un strat subtire de sos de rosii amestecat cu oregano si apoi am pus branzeturile: Gorgonzola, mozzarela si cascaval.
Bagam pizza la cuptorul preincalzit timp de aproximativ 20 de minute si apoi..cu maaaaare mare pofta atacam!!
 P.S. Felia cu care mi-am inceput postarea este pentru voi:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment