Powered by Blogger.
RSS

Briose cu ciocolata

Absolut deliciose! Reteta aceasta am gasit-o pe allrecipes.com, am modificat-o pe ici pe colo si mi-au iesit niste minunatii de briose!
Ingrediente pt briose:
-160 gr de ciocolata maruntita
-100 gr de ciocolata neagra(pentru topit)
-80 gr unt
-100 gr zahar
- 1 ou
- un plic de zahar vanilat
- 250 gr faina
- un plic praf de copt
- un vf de cutit de sare
- 200 ml lapte cald

 Punem ciocolata cu untul la bain-marie si amestecam pana se topesc in intregime. Lasam la racit 10 minute si apoi turnam compozitia peste faina amestecata cu zaharul si praful de copt. Separat batem oul cu laptele cald si le turnam peste amestecul de ciocolata. Dupa ce am omogenizat perfect toate ingredientele, punem cubuletele de ciocolata si asezam frumos compozitia in forme. Bagam tava la cuptorul incalzit in prealabil si lasam brioselele sa se coaca aproximativ 14-15 minute la foc potrivit (incercam cu scobitoarea).
Armata de briosele delicioase: 
 Le puteti lasa asa, sau le puteti orna cu putin sos de ciocolata si fulgi de migdale(cum am facut eu).
Pofta buna!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Post a Comment