Powered by Blogger.
RSS

Muschi de vitel aromat cu cartofi si mazare

Carnea de vitel mi se pare geniala..Cea mai buna! motiv pentru care gatesc des carne de vita in diverse feluri. Cea mai simpla modalitate de preparare a carnii este la cuptor..arunci intr-un vas niste carnita si gata!

Ingrediente:
- 500 gr carne de vitel
- 200 gr mazare(de la conserva)
- 50 ml vin alb
- 50 ml ulei
- 50 ml apa
- 3 foi de dafin
- 3 catei de usturoi
- o lingura de boabe de mustar
- 5 cartofi medii
- piper,sare dupa gust.

Taiem carnea felii si o lasam 2-3 ore la macerat cu ingredientele de mai sus, exceptand mazarea si cartofii. Taiem cartofii si ii asezam intr-o tava/intr-un vas, punem carnea peste, apoi mazarea si bagam la cuptor timp de 75-85 de minute la foc mediu.
Pofta buna!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comentarii:

Larisa said...

Da, îmi amintesc bunătatea. Am savurat-o maxim!!! Te adaug în blogroll, poate mă adaugi și tu, în cazul în care consideri că merit. :) Larisa

oana roscatzik said...

am facut exact cum ai spus....am urmarit toti pasii si a iesit extraordinar.....te lingi pe degete!!!:X

Alexandra Marian said...

Larisa, bineinteles ca am sa te adaug in blogroll :)

Alexandra Marian said...

Oana ma bucur ca ti-a placut! Combinatia dintre mazare si vita este divina!

Post a Comment